RYHMÄLIIKUNTA

vireneliötransparent.png

Ryhmäliikunnat sisältyvät jäsenyyksiimme. Voit osallistua myös kertmaksulla ja 5- ja 10-kortilla.

Ajantasainen tuntikalenteri löytyy osoitteesta vire.clubmanagement.fi. Siellä jäsenet voivat myös kirjautua saamillaan tunnuksilla ja varata paikan tunnille. Kertakorttilaiset ja kertamaksulla tulevat voivat halutessaan varata paikan sähköpostitse tai soittamalla infoon.

      RYHMÄLIIKUNTA
          -KALENTERI

MA   18.30   Kahvakuula
TI     18.30   PUMPPI
KE    17.30   PACE/FasciaMethod
TO   17.00  PUMPPI

LA    12.00   Jumppa

Pidätämme oikeuden muutoksiin! Tuntiperuutuksista tai muutoksista ilmoitamme clubmanagement-järjestelmässä, ilmoitustaululla sekä Facebook -sivuillamme!

KUVIA RYHMÄLIIKUNTASALEISTA

OHJAAJAT
milla3.png

MILLA R.

Pace, FasciaMethod, Tanssillinen jumppa

hencu4.png

HENCU (Henri)

Kahvakuula, Crosstraining

milla3.png

SARI

Pumppi

kuva.png

ELISE

Jumppa

TUNTISELITTEET

PACE

Tehokasta kiertoharjoittelua hydraulisilla laitteilla eli ihan ilman painojen säätelyä.

FasciaMethod-kehonhuolto

Dynaamista ja aktiivista ketjuliikkuvuusharjoittelua. Harjoittelussa keskitytään parantamaan liikkuvuutta toiminnallisin aktiivisin venytyksin. Harjoitustapa soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.

Pumppi

Lihaskuntotunti, jonka aikana käydään läpi koko kroppa. Treenistä tehokkaan tekee mukaansa tempaava musiikki sekä sopivassa määrin ryhmän paine. Apuna käytetään mm. käsi- ja levypainoja, steppilautoja ym. Tunti sopii vasta-alkajille tai jo pidempään treenanneille. Ei sisällä askelsarjoja.

Kahvakuula

Lihaskuntotunti kahvakuulia apuna käyttäen.

Jumppa

Tunnilla tehdään erilaisia lihaskuntoharjoitteita jumppaajien toiveiden mukaan.

Tanssillinen jumppa

Tunnilla käydään läpi eri tanssilajien askelia yhdistettynä hien pintaan saavaan jumppaan! Tansseja löytyy baletista humppaan aina tuntilaisten mielenkiinnon mukaan.