RYHMÄLIIKUNTA

Ryhmäliikunnat sisältyvät jäsenyyksiimme. Voit osallistua myös kertmaksulla ja 5- ja 10-kortilla.

Ajantasainen tuntikalenteri löytyy osoitteesta vire.clubmanagement.fi. Siellä jäsenet voivat myös kirjautua saamillaan tunnuksilla ja varata paikan tunnille. Kertakorttilaiset ja kertamaksulla tulevat voivat halutessaan varata paikan sähköpostitse tai soittamalla infoon.

RYHMÄLIIKUNTA-

      KALENTERI

MA   18.30   CROSSTR.

TI     18.30   PUMPPI

KE    18.30   PACE

TO   18.30   RVP

SU    18.30   SPINNI+

                      PUMPPI

Pidätämme oikeuden muutoksiin! Tuntiperuutuksista tai muutoksista ilmoitamme clubmanagement-järjestelmässä, ilmoitustaululla sekä Facebook -sivuillamme!

KUVIA RYHMÄLIIKUNTASALEISTA

OHJAAJAT

MILLA

Pace, Tanssillinen jumppa

HENCU (Henri)

Crosstraining

SARI

Spinning, Pumppi, RVP

TUNTISELITTEET

PACE

Tehokasta kiertoharjoittelua hydraulisilla laitteilla eli ihan ilman painojen säätelyä.

Pumppi

Lihaskuntotunti, jonka aikana käydään läpi koko kroppa. Treenistä tehokkaan tekee mukaansa tempaava musiikki sekä sopivassa määrin ryhmän paine. Apuna käytetään mm. käsi- ja levypainoja, steppilautoja ym. Tunti sopii vasta-alkajille tai jo pidempään treenanneille. Mukaan tarvitset sisäliikuntakengät sekä juomapullon. Ei sisällä askelsarjoja.

Spinning+Pumppi

Tunti sisältää n. 30 min pyöräilyä spinning-pyörillä, n. 30 min lihaskuntoa sekä lopuksi tietenkin venyttelyt!

Crosstraining

Crosstrainingin teho perustuu korkeaan intensiteettiin: lepojaksot ovat lyhyitä, lihakset väsyvät ja syke nousee korkealle. Crosstraining voidaan laskea kovatehoiseksi intervallitreeniksi. Vireen treeneissä teemme 5 erilaista 4 min pituista lihaskuntorypistystä. Liikkeet tehdään liikepareittain toiminnallisesti omalla kehonpainolla- sekä eri lihaskuntovälineitä hyödyntäen. Lisäksi alku- ja loppuverryttely. Harjoitus on monipuolinen, kokonaisvaltainen ja erittäin tehokas! Kesäaikaan treenit ovat ulkona (sään salliessa).


Tanssillinen jumppa

Tunnilla käydään läpi eri tanssilajien askelia yhdistettynä hien pintaan saavaan jumppaan! Tansseja löytyy baletista humppaan aina tuntilaisten mielenkiinnon mukaan.

RVP

Reisi-vatsa-peppu alueelle keskittyvä tehotunti. Tunti pitää sisällään lämmittelyn, lihaskuntoa ja venyttelyt. Ei sisällä askelsarjoja.

Jumppa

Kahvakuula/kehonpainotreeniä, jossa tehdään liikepareittain 2-3 liikettä 30/40 sekuntia per liike.

© 2020 Liikuntakeskus Vire