RYHMÄLIIKUNTA

vireneliötransparent.png

Ryhmäliikunnat sisältyvät jäsenyyksiimme. Voit osallistua myös kertmaksulla ja 5- ja 10-kortilla.

Ajantasainen tuntikalenteri löytyy osoitteesta vire.clubmanagement.fi. Siellä jäsenet voivat myös kirjautua saamillaan tunnuksilla ja varata paikan tunnille. Kertakorttilaiset ja kertamaksulla tulevat voivat halutessaan varata paikan sähköpostitse tai soittamalla infoon.

      RYHMÄLIIKUNTA
          -KALENTERI

MA   18.30   Kahvakuula
TI     18.30   PUMPPI
KE    18.30   PACE/Tanssillinen
PE    17.00    Spinning + Kehonh.

LA    12.00   Kuntojumppa

Pidätämme oikeuden muutoksiin! Tuntiperuutuksista tai muutoksista ilmoitamme clubmanagement-järjestelmässä, ilmoitustaululla sekä Facebook -sivuillamme!

KUVIA RYHMÄLIIKUNTASALEISTA

OHJAAJAT
milla3.png

MILLA R.

Pace, Tanssillinen jumppa

hencu4.png

HENCU (Henri)

Kahvakuula, Crosstraining

SARI

Pumppi

73971DCF-648E-4713-9BF6-7E7D3223FF4F_1_2

MILLA N.

Kuntojumppa, Spinning + kehonhuolto

TUNTISELITTEET

PACE

Tehokasta kiertoharjoittelua hydraulisilla laitteilla eli ihan ilman painojen säätelyä.

Pumppi

Lihaskuntotunti, jonka aikana käydään läpi koko kroppa. Treenistä tehokkaan tekee mukaansa tempaava musiikki sekä sopivassa määrin ryhmän paine. Apuna käytetään mm. käsi- ja levypainoja, steppilautoja ym. Tunti sopii vasta-alkajille tai jo pidempään treenanneille. Ei sisällä askelsarjoja.

Kuntojumppa

Kuntojumpassa syke nousee. Lihaskuntoliikkeitä tehdään oman kehon painoa ja erilaisia välineitä (käsipainot, kahvakuula, steppilauta ym) apuna käyttäen. Sopii kaikenkuntoisille jumppareille, koska liikkeitä voi tehdä oman kunnon ja tunnon mukaan.

Tanssillinen jumppa

Tunnilla käydään läpi eri tanssilajien askelia yhdistettynä hien pintaan saavaan jumppaan! Tansseja löytyy baletista humppaan aina tuntilaisten mielenkiinnon mukaan.

Kahvakuula

Lihaskuntotunti kahvakuulia apuna käyttäen.

Spinning + Kehonhuolto

Tunti sisältää treenin spinning-pyörillä ja lopuksi venyttelyt.